Tražitelj Ljubavi

Iz evanđelja po Mateju; Mt 28, 16-20

U ono vrijeme:

Jedanaestorica pođoše u Galileju na goru kamo im je naredio Isus. Kad ga ugledaše, padoše ničice preda nj. A neki posumnjaše. Isus im pristupi i prozbori:

»Dana mi je sva vlast na nebu i na zemlji! Pođite dakle i učinite mojim učenicima sve narode krsteći ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga i učeći ih čuvati sve što sam vam zapovjedio!

I evo, ja sam s vama u sve dane – do svršetka svijeta.«

camino-pilgrimage-george_89658_990x742

Promišljanje

Što da kažem, kad gledam u sebe, i tražim Tebe. Tebe koji si ono što ja žudim biti. Ne pronalazim odgovor, ne znam više ni dali smisla ima tražiti. Što li ja to tražim? Ni sam ne znam. Sebe možda? To je ipak malo previše. Ne bih sebe toliko tražio. Ne barem izvan sebe.

No, u tvoje ime, kršten sam. I to je ono što vodi me. Tvoja zapovijed. Tvoje želje.

Jer one, one su ono što je upisano u srcu mom. Nisam želio biti ovdje, nisam ni znao kako ni što znači živjeti.

A živjeti, živjeti znači biti Tvoj. Biti onakav kakav jest Sin, dati se voditi Duhom.

I to ne djelomično, u trenutku, u jednom postupku, već stalno. Da, to je ono što ne mogu prihvatit. Tu sam slab. Slab jer previše volim ono što sam bio a ne ono što jesam. Onakav kakav sam bio prije krštenja a ne onakav kakav sam nakon. Nakon što sam kršten u Tvoje ime, nakon što primam Sina u pričesti i nakon što nosim pečat Duha Svetoga na čelu po sakramentu potvrde.

Zato te tražim, jer te trebam. Trebam da budem ono što jesam. Jer bez tebe, ja uistinu samo prašina sam. Lutam.

No ti me svejedno ljubiš, ljubiš jer si me stvorio. Hvala ti na tome!

Čini ono što želiš, samo daj da te prihvatim u onome što mi je najteže, da ljudi, stvari, postupci, događaji, koji me čine satrvenim, koji me sapinju, ubijaju, postanu mjesto ljubavi.

Ne uzmi od mene teškoće, već daj da ih s Tobom nosim. Da ih otkrivam u Tebi.

To je divota tebe, o Presveto Trojstvo. Što u Tebi gledam sebe. Pa makar to trajalo i trenutak na ovoj zemlji i u na ovom svijetu. Ali vječno gledati, da to je potraga za onim što jesam.

Jer ja, uistinu jesam, tražitelj. Tražitelj Ljubavi. A ljubav, Ljubav si ti.

br. Mario Ivan Kralj, OCD

Oglasi

Posted on 30. svibnja 2015., in Evanđelje and tagged , , , . Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

