Želim gledati lice Tvoje!

Iz evanđelja po Marku; Mk 7, 31-37

 U ono vrijeme: Vrati se Isus iz krajeva tirskih pa preko Sidona dođe Galilejskom moru, u krajeve dekapolske.

Donesu mu nekoga gluhog mucavca pa ga zamole da stavi na nj ruku. On ga uzme nasamo od mnoštva, utisne svoje prste u njegove uši, zatim pljune i dotakne se njegova jezika. Upravi pogled u nebo, uzdahne i kaže mu: »Effata!« — to će reći: »Otvori se!« I odmah mu se otvoriše uši i razdriješi spona jezika te stade govoriti razgovijetno.

OT37RD9KJN

Promišljanje

Često mi se čini, da u molitvi ostanem bez riječi. Ili, poput mucavca iz ovog odlomka – mucam. Mucam o sebi, mucam o ljudima koje volim, mucam o Gospodinu, o svemu mucam. I kao da me to odvlači od prvotne želje da molim. Jer, molitva jest prijateljski razgovor s onim za koga znam da me ljubi, kako to lijepo objašnjava sv. Terezija Avilska.

Tako biva, ne jedanput, ne dvaput, nego, usudio bih se reći – uvijek. Uvijek kao se zaustavljam u molitvi, i budem blizu odustajanja od nje.Ta vidim i sam, ne mogu ništa, ni reći ni misliti koliko bih želio. Što li se tada događa? Tada ja nestajem, kao da sve biva udaljeno od mene. I tada On biva otkriven, kad sam ja sebi skriven.

Da! Vidim Isusa, osjetim ga! Gdje? U sakramentima, u bližnjemu, u oblaku koji plovi tamnim nebom, u mjesecu koji obasjava tamu… I što On čini? Dolazi k meni i kaže mi „Effata!“ Da se otvorim!

Otvoriti! Zar samo to tražiš Gospodine? Da se otvorim? Da budem spreman uzeti ono što mi nudiš? A što nudiš? Znadem. Oduvijek sam znao. Nudiš mi križ. Zašto osjećam toliku odbojnost prema križu? Prema onome što tvoja volja jest?

Jer sam još uvijek slijep. Da! Nisam otvoren. Zato mi biva teško, zato mucam, zato sam tužan. Jer, tko ne traži Kristov križ, ne traži Kristovu slavu kako nam lijepo objašnjava Ivan od Križa.

Znači, o tome se radi! Radi se od Tvojoj slavi! Pa da! Zato bijah slijep, jer ne gledah ono što mi ti daješ, a to je tvoja radost, ljubav. Jasno, ne bez križa.

Vidim sada jasno. Vidim put kojim mi je ići. To je put križa. Put prema slavi. Slavi Gospodnjoj.

Slava Gospodnja jest ono što želim. Želim reći s psalmistom da je samo u Tebi mir!! Ta ti si Otac mira! Jer, mir jest Gospodin.

Hvala ti što mi daješ teškoće, hvala ti što želiš da dođem u Tvoju slavu!

Da mi je uvijek lijepo, tada bih zavolio ovaj svijet, a ne tebe. Zavolio bih stvorenje, a ne Stvoritelja. A ja tebe želim ljubiti! Hvala ti što mi to otvaraš mogućnost te ljubavi!

Tek kad sam ljubljen mogu uzvratiti ljubav. A ti me ljubiš! Da, križ je znak toga!!

Zato prihvaćam sve ono što je i teško i žalosno i lijepo i radosno, jer ja želim Tvoju slavu. Želim gledati lice Tvoje!

Stoga mi srce govori: “Traži lice njegovo!” Da, lice tvoje, o Jahve, ja tražim. Ne skrivaj lica svoga od mene. Ps 27, 8 – 9.

Traži i ti njegovo lice u životu svom!!

br. Mario Ivan Kralj, OCD

Oglasi

Posted on 5. rujna 2015., in Evanđelje. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

