To je rijeka Života

Iz Evanđelja po Ivanu; Iv 6, 41-51

U ono vrijeme: Židovi mrmljahu protiv Isusa što je rekao: »Ja sam kruh koji je sišao s neba.« Govorahu: »Nije li to Isus, sin Josipov? Ne poznajemo li mu oca i majku? Kako sada govori: ’Sišao sam s neba?’«

Isus im odvrati: »Ne mrmljajte među sobom! Nitko ne može doći k meni ako ga ne povuče Otac koji me posla; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Pisano je u Prorocima: Svi će biti učenici Božji. Tko god čuje od Oca i pouči se, dolazi k meni. Ne da bi tko vidio Oca, doli onaj koji je kod Boga; on je vidio Oca. Zaista, zaista, kažem vam: tko vjeruje, ima život vječni. Ja sam kruh života. Očevi vaši jedoše u pustinji manu i pomriješe. Ovo je kruh koji silazi s neba: da tko od njega jede, ne umre. Ja sam kruh živi koji je s neba sišao. Tko bude jeo od ovoga kruha, živjet će uvijeke. Kruh koji ću ja dati tijelo je moje – za život svijeta.«

9J9OUZYDZ3

Promišljanje

I mi smo postavljenji pred isti izbor kao i Isusovi suvremenici. I pred nas se stavalja kruh na oltar, i mi blagujemo taj kruh. No, dali smo svjesni? Dali vjerujemo da je taj kruh sam Gospodin? Koji je za nas umro i uskrsnuo?

Isusovi suvremenici nisu mu na to vjerovali. Često mi se čini da i mi to ne radimo. Pitaš se kako? Pa lijepo, blagujemo Tijelo Kristovo, a naš život se ne mijenja. Ne mičemo se. Ne želimo slijediti njegov primjer. Ne želimo blagovati „tvrdu hranu“.

Što je sad ta „tvrda hrana“? To je ono o čemu je Isus govorio. Da je došao vršiti volju Oca svoga. A njegova volja, ona je žalost i tuga na ovom svijetu ali radost na onom. To je onaj dio koji sam govorio o promjenu odnosa između ljudi, o mjenjanju njihove volje. O tome da će svako srce poznavati Gospodina. Da, svako srce. Svaki čovjek. Volja Očeva je da se svi spase. A spas se postiže preko krvi Isusove. On je učinio prvi korak u tome. Svoju volju je podredio Ocu i pokazao nam izvrstan primjer kako mi trebamo činiti i gdje leži smisao naših patnji i bolova. Jer nije lako da kad vidimo da naš vlastiti život nestaje jer On čini nešto novo, da, upravo iz pepela nastaje Kraljevstvo Božje. Kada umjesto srca od kamena biva nam usađeno srce od mesa kako prorok kaže.

Nisu prepreke i problemi tu da nas slome, već da izraste stablo Života. Života koji je Isusa, života koji teče u vječnost. To je rijeka Života. Pogledaj svoj život i vidi, kada i gdje i kamo ta rijeka teče.

Ona se napaja vjerom. Vjerom koja svoju snagu crpi iz sakramenata. Zato, pogledaj kako pristupaš Tijelu Isusovu. On ima snagu da te promjeni. On ima snagu da mjenja svijet, kroz tebe. Kroz ono što svaki dan postaješ. A postaješ Božji. Božje dijete. Tada, kad Ga blaguješ kako s vjerom u Njega i životom to potvrđuješ. Ne zaboravi to.

Istražuj svoju rijeku Života. Putuj njome često. Hrani je Svetim Pismom, ljubavlju, nadom, i nadasve vjerom. Idi poput Isusa i svojim bližnjima, pa i onima koji te muče i koji ti stvaraju probleme. Dovedi ih na svoju rijeku Života. Dopusti da ih Isus mjenja, kroz Euharistiju, kao što tebe mijenja tako ćeš i ti druge mijenjati. Jer bit ćeš jedno s Njime, samo ako se poniziš i vjerom prihvatiš i vidiš da kruh uistinu u Euharistiji Tijelo jest. Tijelo za život vječni!

A život vječni je cilj za koji se isplati živjeti!

br. Mario Ivan Kralj, OCD

Oglasi

Posted on 8. kolovoza 2015., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

