Dotakni me, nemoj me ostaviti.

Iz Evanđelja po Marku; Mk 6,1-6

U ono vrijeme: Isus dođe u svoj zavičaj. A doprate ga učenici. I kada dođe subota, poče učiti u sinagogi. I mnogi što su ga slušali preneraženi govorahu: »Odakle to ovome? Kakva li mu je mudrost dana? I kakva se to silna djela događaju po njegovim rukama? Nije li ovo drvodjelja, sin Marijin, i brat Jakovljev, i Josipov, i Judin, i Šimunov? I nisu li mu sestre ovdje među nama?« I sablažnjavahu se o njega.

A Isus im govoraše: »Nije prorok bez časti doli u svom zavičaju i među rodbinom i u svom domu.« I ne mogaše ondje učiniti ni jedno čudo, osim što ozdravi nekoliko nemoćnika stavivši ruke na njih. I čudio se njihovoj nevjeri.

beautiful-island

Promišljanje

To mi je to najteže, Gospodine.

Da te prihvatima i da vjerujem u tebe.

Da se ne sablaznim, što me Ti ljubiš, pa makar ja griješio i bio uvijek

Nekako izgubljen. No, ja sam izgubljen u ovom svijetu, no ti me nalaziš.

To je čudo.

Čudo da ne odustaješ od mene, kad već odustajem sam od sebe.

I tu mi nedostaje vjere. Vjere da vidim Tebe u bratu pored sebe.

U onome što, naizgled jest nešto uobičajeno.

Teško mi je kad spoznam da nemam vjere, da sam prazan.

Prazan zbog nevjere. Nevjere u to da sve što postoji jest Tvoje djelo.

Dotakni me, nemoj me ostaviti.

Istina, znam da će me sve to odvesti daleko od onoga što poznajem.

Ta i tebe su tvoji prijatelji odbacili, i rekli da kako možeš činiti takva djela.

Želim biti tvoj. To je jedina istina koju poznajem. I to će me voditi kroz tamu vjere.

Tamu koja postaje svjetlo, kada ti zamijeniš tamu. Ona me čisti i sprema za tebe.

Ozdravi me od nevjere. Podigni me. I bit ću tvoj.

Želim u drugome vidjeti Tebe, no potrebna mi je pomoć

ozdravi me, da mogu biti tvoj, da te ne odbacim!

I hvala ti na tome. Znam da ćeš to učiniti. Ne zato jer te molim,

Nego zato jer vjerujem da ti to možeš i želiš.

To je čudo, čudo ljubavi.

Hvala ti Isuse!

br. Mario Ivan Kralj, OCD

Oglasi

Posted on 4. srpnja 2015., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

