U Terezijinoj školi

Neka te ništa ne zbuni, Ništa ne uplaši!

Sve prolazi;

Bog se ne mijenja – ostaje uvijek isti.

Strpljivost sve postizava.

Tko posjeduje Boga, tome ništa ne nedostaje;

Bog je jedini posve dostatan.

“Bog od nas traži samo dvije stvari: Ljubav prema njemu i ljubav prema bližnjemu.”

“Nemojte ni pomisliti da ste u nutrini prazni. Duša je dijamantni dvorac u kojem ima mnogo soba.”

“Gospodine, Ti si također iznad lonaca i tava, a ja nemam vremena biti svetica i Tebi za ljubav bdjeti noću, niti mogu meditirati u jutarnjem sumraku ni u olujnom horizontu. Učini me sveticom dok pripremam obroke i perem tanjure.”

“Daruj mi, Gospodine, svoje neumorno srce da u meni radi umjesto mojega.”

“Iako imam Martine ruke, ćud mi je Marijina i kad čistim crne cipele, Gospodine, pokušavam u njima naći Tvoje sandale. Dok ribam pod, mislim kako su one hodale zemljom.”

Oglasi

Posted on 28. listopada 2014., in sv.Terezija od Isusa. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

