Rođenje djeteta po zagovoru o.Gerarda

Moja kćerka je u braku od 2006. godine i nije došlo do začeća. Liječnički pregledi nisu ustanovili prepreku. U ljeto 2009. započela je priprema za izvantjelesnu oplodnju na klinici u Novom Sadu i u listopadu je konstatirana trudnoća.

Nažalost, 19. prosinca došlo je do spontanog pobačaja. Mjeseca lipnja 2010. u Katoličkom krugu sudjelovala sam na predavanju koje je prethodilo hodočašću na grob sluge Božjega o. Gerarda u Sombor.

Još istu večer započela sam moliti devetnicu za milost da moja kćerka zatrudni i rodi zdravo dijete. Devetnicu sam molila neprekidno sve dok se 21. lipnja 2012. nije rodila mala Ema. I ona je začeta uz medicinsku pomoć i uz veliki zagovor oca Gerarda.

Marija Horvat,  Subotica

Oglasi

Posted on 1. lipnja 2014., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

