Isus pada drugi put pod križem

Isuse, ti si po drugi put pao pod teretom križa, da i ja po drugi put iz svojih zloća ustanem. Više puta sam kazao da neću više griješiti, ali sam uvijek iznovao padao. Pred tobom stojim Isuse, i razmišljam, što sam to obećao a nisam obdržao? Nisam, jer sam se u sebe uzdao. Zar se i ja ne bih mogao podići? Mogu i hoću. Ostavit ću se grijeha, ispovjedit ću se, pokoru izvršiti i bit ću pošten čovjek. Isuse, ti si ponovno pod križem pao i ponovno se teško ranio, pomozi mi i podigni me iz mog rđavog ponašanja. Neću se više pouzdavati u samoga sebe, nego ću često na tebe Isuse gledati i za svoje grijehe od srca kajati.

Oglasi

Posted on 2. travnja 2014., in Križni put. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

