Svetootajstvo

“Samo Boga za Boga želit`… Gledaj u moje oči u kojima sja moja Božanstvena ljepota. Gledaj u moje oči u kojima vidiš savršenu ljepotu svakog stvorenja neba i zemlje. Gledaj moje uši koje su skupile sve lijepe pjesme koje su ikada ispisane, poje se i pjevaju.

Ja sad ove izdajem da tebe razveselim. Slušaj moj govor koji je ljepši i ugodniji od ovih sviju pjesama. A moje cijelo je lice tako sjajno da se u njemu ukaziva svaki čas novih i novih sto sjajnih sunaca. Gledaj kako se čiste u mom srcu srcā. Gledaj kako svako prljavo srce, kad ga izvadim iz mog srca, postaje sjajno sunce.”

Oglasi

Posted on 2. ožujka 2014., in Misli. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

